Zarządzenie Nr 46/2009 w sprawie powołania komisji przetargowej do oceny ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na BUDOWĘ ZESPOŁU OGÓLNODOSTĘPNYCH BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" W MIEJSCOWOŚCI REPTOWO GMINA KOBYLANKA
Zarządzenie Nr 46/2009
Wójta Gminy Kobylanka
z dnia 11 maja 2009r
w sprawie powołania komisji przetargowej do oceny ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na :
BUDOWĘ
ZESPOŁU OGÓLNODOSTĘPNYCH BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU „MOJE BOISKO - ORLIK 2012” W MIEJSCOWOŚCI REPTOWO GMINA KOBYLANKA
Na podstawie : art. 19, art. 20, art. 21 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. Nr 164 z dnia 21.08.2006r poz. 1163 )
zarządza się co następuje :
§ 1
Powołuje się komisję przetargową w składzie :
Przewodniczący : p. Tadeusz Lubert
Sekretarz komisji : p. Beata Domaradzka
Członkowie : p. Zbigniew Sroczyk
§ 2
Komisja przetargowa otrzyma następujące dokumenty zapewniające poprawne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego tj. :
-
ogłoszenie o przetargu nieograniczonym,
-
specyfikację istotnych warunków zamówienia,
-
druki i formularze niezbędne do przeprowadzenia postępowania.
§ 3
-
Do zadań komisji przetargowej będzie należało :
-
ocena złożonych ofert pod względem formalnym i merytorycznym,
-
rozpatrywanie ofert niepodlegających odrzuceniu i ocena ich zgodnie z kryteriami przyjętymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
d) przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej bądź unieważnienia postępowania zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
e) przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów wraz z przygotowaniem projektu odpowiedzi na protest,
f) sporządzenie odpowiedniej dokumentacji wg. druków ZP
§ 4
Komisja działa na podstawie regulaminu pracy komisji przetargowej, który stanowi załącznik nr 3 do Zarządzenia nr 4/2008 Wójta Gminy Kobylanka z dnia 10 stycznia 2008r w sprawie wprowadzenia zasad wykonywania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad realizacji zamówień publicznych wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Kobylanka oraz innych jednostkach organizacyjnych Gminy Kobylanka.
§ 5
1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja dokona opublikowania ogłoszenia o wynikach postępowania, po zatwierdzeniu protokołu przez Wójta Gminy Kobylanka.
3. Komisja zakończy pracę po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą.
§ 6
Niezbędną obsługę pracy komisji zapewni p. Beata Domaradzka.
§ 7
Upoważnia się Przewodniczącego komisji do zasięgania opinii innych ekspertów lub biegłych w koniecznych przypadkach .
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Kobylanka, dn. 11.05.2009r
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Adam Hendzel Data wytworzenia:
27 maj 2009
Osoba dodająca informacje
Adam Hendzel Data publikacji:
27 maj 2009, godz. 09:35
Osoba aktualizująca informacje
Adam Hendzel Data aktualizacji:
27 maj 2009, godz. 09:35